Sunday, June 12, 2011

Terima Kasih

Salam...
saya ialah seorang peminat setia novel..giler novel..hantu novel..dan sewaktu dgn nya..
tetapi skrg nie saya xdpt nk meneruskan minat saya itu kerana p**** saya tidak m'cukupi..huhu3 mmg saya gne duit p**** tuk m'beli nya..tpi klo saya ad duit sndri gne duit sndri la kan..utk pengatuhan korg yuran  kolej ini sgt mahal  dan sem ini saya tidak b'peluang mengunakan sesen pon duit p****  saya kerana dye byr sekali yuran short sem saya..tu pon xckop..saya kena byr gne duit sndri..mane nk cri duit?? xkan nk mintk kat ayah..cian ayah..masa short sem saya kje..engat nk sambung kje je sem nie..tpi sem nie..hari2 saye ad kelas mlm..huhu3 mmg xde rezeki..sekarang saya tgh b'usaha utk mencari duit untuk m'byr yuran dan m'bantu ibu dan ayah saya dan xperlu la saya meminta duit dekat ayah saya lg..doakan saya b'jaya.. :) kerana doa korg sume dpt membantu saya..terima kasih~ :) semoga Allah saja yg m'bls budi korg sume...

p/s ayat skema sekejap..huhu3

No comments: